tirsdag 25. desember 2012

Jul og garn og sånt

Da var mine første julemarkeder over, og årets julaften fullført :) i år er det første gangen jeg har fått garn til jul! Og jeg er kjempe happy! Jeg håper dette er en trend som fortsetter :)

Bordet mitt på Julemarkedet i Turnhallen

Julemarked i Turnhallen kunne gått bedre, dette var mitt andre marked, og jeg hadde to kunder... Men jeg er glad for erfaringen! Nå tror jeg at jeg stiller sterkere til neste jul, for dette gav mersmak. Litt egoboost var det og :) godt å vite at tingene mine er gode nok, og fine nok.  Men nå har jeg tatt meg en ørliten pause fra heklingen, begynner vel sikkert påan igjen om en uke eller to.

Det eneste jeg har heklet den siste uken er et halsbånd til Tyr, slik at han ble fjong på julaften han og :)
Jeg vil ønske alle dere tre som er innom bloggen min en fortsatt riktig god romjulstid og et fantastisk godt nyttår!

Tyremannen med sløyfe :)

Line out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar