mandag 12. mars 2012

Tyrtur II

Så var vi ferdig med to uker med hjemme-alene-fest for meg og Tyr.

Vi har jobbet med innkalling og bursitting i bilen hele forrige uke, og han er blitt så flink atte! Nå kan han kan også sitte eller stå pent å bli tatt bilde av :) Her er forresten bildet fra forrige lørdag, om du min eneste leser ( nemlig meg) savnet det:

Tyr på tur i Alvøskogen sammen med Emma.


Vi var på bursdagsfeiring mandagen, for selveste Elisabeth, og uten om litt småskepsis fra hunden selv, så gikk det strålende. Ellers har denne uken vært hektisk syns jeg, mye som skulle gjøres. Har i skjul holdt på med prosjekt her hjemme, mens far er ute i havet et sted. Får se hva han syns når han kommer hjem :)

Her er uansett turbildebloggen fra denne uken:

Mandag: Tur på Tyssøy igjen, sammen med Emma. 
Emma og Tyr veksler mellom å ignorere hverandre til
å virkelig ikke bry seg om hva den andre gjør :P 
Tyr var forøvrig med på bursdagsfeiring og 
oppførte seg nesten ekspemplarisk!

Tirsdag: En liten runde rundt Tveitevannet, ved Sletten. 
Helt ny plass, med masse nye lukter og lyder. Fin liten tyrtur.

Onsdag: Det var skikkelig dritavær i Bergen i dag, og Tyr
likte det ikke, men sto pent for å bli fotografert ved
dette merkverdige treet ved Alvøen Hovedgård.

Torsdag: Merkelig vær på torsdagen, vi hadde sludd, regn, 
haggel, opphold og solskinn. Vi var i Alvøen når det var et
lite opphold i uværet som har herjet i denne uken.

Fredag: Tyr på tur i blandt annet 
Kringsjåveien.
Jeg holdt meg hjemme, med vond 
fot, men heldigvis har jeg gode 
venner. Kanskje trafikken ikke 
var helt Tyr sin greie?

Lørdag: Vi er tilbake på gamle trakter, jeg må si jeg 
liker meg ved Alvøen Hovedgård. Og det gjør Tyren også :)
Litt dårlig bilde i tussemørket, men bilde ble det nå i allefall.
Bare en liten tur med meg i dag, siden Tyr har vært med
Broremannen og sønn i dag. 

Lørdag: Vi prøvde å finne sti opp til Kolbeinsvarden 
på Askøy, men må innrømme at jeg ikke er noen god
stifinner... Men Tyren fant en utskikkspost så det
var ikke helt bomtur :) Siden det var nå litt regn
så vi dro til Broremannen og familie, og fikk oss en 
kopp kaffe i stedet.

Ukene far var på havet gikk både fort og sakte, jeg hadde mye å henge fingrene i mens han var borte. Jeg har ikke vært lat, men fikk beskjed fra fysioterroristen på fredag at jeg burde kanskje justere ned aktivitetsnivået mitt... og jeg som følte jeg hadde vært så flink. Men men... om føttene ikke vil så vil de ikke. 

Da var to uker med Tyrtur fullført. Takk og lov. 
Jeg står jo i fare for å komme i form, det går jo ikke.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar